maanantai 1. joulukuuta 2014

Se ensimmäinen luukku

Olinko tänään ainoa aikuinen, joka heti herätessään muisti joulukuun ensimmäisen ja sen, että vihdoin saa avata joulukalenterin ensimmäisen luukun?! :D Olen sen perinteisimmän suklaakalenterin vankkumaton kannattaja, vaikka monenlaisia versioita on vuosien mittaan tullut testattua. Esimerkiksi Haribon kalenterin nallekarkit jne. eivät oikein tuoneet joulufiilistä. Kuvakalentereita minulla on toisinaan ollut, lähinnä jos jostain on ilmaiseksi saanut. Mutta kun niissä ei ole suklaata..;)

Muutamina viime vuosina kauppojen valikoimissa on ollut tosi vähän näitä perinteisiä kalentereita:

Koska olen näitä hankkinut vuosittain jo varhaisesta lapsuudesta asti, ei joulu oikein tule ilman. Mielestäni kuvitus kaikessa imelyydessään on niin herttainen, lapsia ja eläimiä jne..:D Vaikka tuosta suklaan laadusta aina keskustellaan, niin minulle tuo antaa aina instant-joulutunnelman.

Meille tuli tänä vuonna kuvakalenterit pankilta ja Turun Sanomilta, mielestäni etenkin ylempi TS:n on tosi kaunis - ihanan paljon yksityiskohtia! Huom, yhtään luukkua ei ole vielä avattu, koska nämä ovat poikakaverini "nimissä (minä avasin omani heti kun sain kammettua ruhoni ylös sängystä..).



Onko teillä muilla aikuisilla joulukalentereita, kuva vai suklaa tai peräti joku ihan muu?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti