keskiviikko 18. marraskuuta 2015

Luukut valmiina avaamista odottamassa...

Ajatustasolla olin tosiaan hankkimassa itselleni jotain hieman spesiaalimpaa joulukalenteria. Lisäksi olin vähän suruissani siitä, että posti ei ollut tuonut mitään kivaa kuvakalenteria. Tänään minulle ilmestyi kaksi kalenteria, ja kuinkas kävikään:



Sepä se, eli lopulta kaupassa ei ollutkaan kivoja vaihtoehtoja, joten päädyin siihen perinteisimpään malliin :) muistelin, että olikohan minulla jopa ihan tämä sama viime vuonna, mutta ei näköjään ollut. Tätä minulla on kyllä ollut aiemminkin ainakin muutaman kerran, mutta eipä sillä väliä. Mielestäni näissä kalentereissa tuo kuvitus on ihan omaa tasoaan tunnelmaltaan, ainakin jos muuhun tarjontaan vertaa. Kuten jo sanottua, sininen on juluörini, joten on ihanaa, että tässä sitä on reilulla kädellä.

Ja sitten se postin tuoma kalenteri. Olin vähän kateellinen heille, ketkä postiluukustaan vastaanottivat Turun Sanomien kalenterin jo aikaa sitten. Omalle kohdalleni se osui vasta tänään, ja taas kiittelen kuvitusta ja hyvää väriskaalaa. Metsäinen aihe on aina sydäntäni lähellä, eikä Turun Sanomien kalenteri ole kyllä koskaan muutenkaan pettänyt.


Muistaakseni viimevuotisessa kalenterissa oltiin jossain sisätiloissa, ja yksityiskohtia oli miljoonittain. Toki tässäkin luukkujen alta paljastunee kaikennäköistä kivaa :) Kokonaisuutena olen tosi tyytyväinen tämänvuotisiin kalentereihini, ja maksoin niistä yhteensä alle euron. Hinta-laatusuhde kohdallaan! Kun vielä löytäisin uudesta asunnosta näille salonkikelpoiset paikat...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti